Íme az utolsó 5 tipp, amellyel az online kommunikáció könnyebb lesz és érdekes! Ha eddig azt gondoltad, hogy ez a posztolás nem neked való és csak felesleges időtöltés, akkor olvasd el az első és a második részt is.

Még 5 tipp vendéglátósoknak!

1. A személyzet bemutatása

Időközönként be lehet mutatni a személyzet 1-1 tagját. Ki honnan érkezett, milyen tapasztalatai voltak, hova járt iskolába és milyen feladatokat lát el most. Őszintén, lazán! Az se gond, ha megemlíti mit nem szeret, de mellette legyen ott az is, miért szeret nap, mint nap bejárni dolgozni. Na és mit csinál munka után, mi a hobbija? Foci, ki a kedvenc csapata? Aki olvassa, máris úgy érzi, hogy szóba tudna elegyedni vele és a dolgozóknak is jó érzés, ha őt mint ismerőst, és nem mint idegent kezelik.

2. Repost, azaz újbóli megosztás

Értesítést kaptál, hogy valaki megemlített Téged, bejelölte az éttermed tartózkodási helynek? Kövesd ezeket a bejegyzéseket és oszd meg a pozitív hangvételűeket! Lehet neked szuper beállított fotóid vannak egy profi fotós segítségével, de a vendégeid egy másik perspektívából készítettek mobilos fotókat és ez másoknak még hitelesebb.

3. Aktualitások

Na, ebbe a témakörbe megint nagyon sok mindent bele lehet tenni! Aktuális lehet egy helyi rendezvény, egy sport esemény, focimeccs. Lehet nála szurkolni, az esemény előtt – után betérni hozzád és az összegyűlt jó társasággal kibeszélni, mi hogy történt.

De itt vannak a trendek is, amik aktuálisak a social média felületeken. Vírus videóként terjed egy szakács videója?

https://youtu.be/J5GGG0PaSe4

Új éttermi, fogyasztási irányzat van és teli van vele a net? Írd meg mi a véleményed róla és kérd meg a követőidet, hogy reagáljanak rá!

4. Esemény promóció

Napokba, akár hetekbe telik megszervezni egy jó eseményt, ezért azt hangosan ki kell kiáltani a neten! Ne csak egy sima bejegyzés formájában írj róla, a Facebook ennél sokkal jobb lehetőséget ad a kezedbe. Készíts egy eseményt hozzá, ahova az ismerőseidet is meg tudod hívni. A részletekről írj benne, míg az alapvető információk úgyis az esemény fejlécében megtalálhatóak lesznek. Azoknak, akiket érdekel, egy emlékeztető is érkezik majd, hogy közeledik az eseményed.

Ha még több embert szeretnél elérni, akkor érdemes a posztot fizetett hirdetésként kiemelni. Könnyen szűkíteni lehet, hogy pontosan kiknek célzod és költséghatékonyan tudod így akár teltházassá tenni a rendezvényt.

5. Add át az irányítást!

Ha unalmasnak találod magad is az elmúlt időszak posztjait, vagy lecsökkent azok elérése, akkor lehetséges, hogy azok egyhangúságával van gond.

Add át másnak azt a megtisztelő szerepet, hogy az oldal nevében írhat és néhány szabály lefektetése után izgalmas időszak következhet. Kire gondolok? Munkatárs, étteremvezető, ismert helyi személy, influencer, törzsvendég, vagy akár az egyik beszállítód. Más szemszögből nézve a mindennapokat a vendégeid is friss, új tartalmakat láthatnak.


Ez 15 tipp volt arra, ha kifogynál az ötletekből. Próbálgasd nyugodtan, melyik stílus és módszer válik be nálatok és légy olyan kreatív, amennyire csak lehet!